Surf naar artiest.circusrotjeknor.nl/app om de app op je telefoon en volg de instructies om de app te installeren op je telefoon.

Iedere artiest bij Circus Rotjeknor krijgt een eigen account op artiest.circusrotjeknor.nl. Hierin kan je zien bij welke groep je staat ingedeeld, wanneer het vakantie is en je kan zelf je adresgegevens wijzigen. Je kan niet zelf je groep wisselen op je account. Dat vullen wij in op het circuskantoor.

Heb je vragen? Hier verzamelen we de meest gestelde vragen en beantwoorden. Kom je er alsnog niet uit? Stuur ons dan een mailtje dan proberen we je te helpen.

Veelgestelde vragen

Klik op wachtwoord (opnieuw)instellen bij het inloggen en volg de instructies. Lukt het niet? Mail ons even op lessen@circusrotjeknor.nl om een nieuwe activeringslink, die sturen we dan toe.

Dan kan je de accounts in de app aan elkaar koppelen. Dit werkt niet op de site maar wel in de mobiele app. Zie hier hoe je dat doet. Soms geeft het problemen met meerdere kaartjes kopen omdat je niet weet onder welk account je bent ingelogd. Stuur dan even een mailtje.

In de app ga je naar Trainingen. Daar klik je op de training en kan je aangeven dat je niet aanwezig zult zijn.
je kan het ook op de computer doen, daarvoor moet je inloggen: Als je naar artiest.circusrotjeknor.nl gaat, kan je linksbovenin inloggen op MyClub.

Ja dat maakt het wel heel makkelijk! Je kan je dan ook afmelden voor een les. Je kan ook op de computer naar artiest.circusrotjeknor.nl gaan en linksbovenin inloggen.

Automatisch is ingesteld alleen docenten van Rotjeknor je telefoonnummer zien. Zo kunnen zij je in noodgevallen bereiken. Er staat automatisch ingesteld dat andere artiesten je gegevens niet kunnen zien. Wel kan iedereen zie wie er in jouw groep zit.